شناسهٔ خبر: 21213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح نقاط پرحادثه و تقاطع شنگل آباد شبستر در آذربایجان‌شرقی

شبستر رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی از تشکیل جلسه‌ای در خصوص نقاط پرحادثه در شبستر خبر داد، این در حالیست که به گفته وی طرح اصلاح تقاطع شنگل آباد با هماهنگی اداره امورفنی و مهندسان مشاور اداره کل اجرا می‌شود، وی همچنین از پاکسازی حریم راه‌ها در شهرستان شبستر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمدمصری گفت: در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولین و کارشناسان و مشاورین اداره کل در شهرستان شبستر برگزار شد، وضعیت نقاط پرحادثه به خصوص سه راهی شندآباد، سیس و شنگل آباد بررسی شد.

وی افزود: ضمن بازدید میدانی و مشاهده مشکلات از نزدیک برای هریک از تقاطع‌های پرحادثه راهکارهای مناسب ارائه شد.

محمد مصری گفت: پیرو بازدید معاون اداره امور فنی و مهندسان مشاور اداره کل از تقاطع شنگل آباد با توجه به ترافیک قابل توجه این محور طرح ساماندهی این تقاطع مورد تاکید قرار گرفته و مقرر شد طرح ساماندهی این تقاطع هرچه سریعتر تهیه و ارائه شود.

به گفته مصری جهت حل و فصل مشکلات اجرا از جمله آزادسازی اراضی، تامین اعتبار، و نحوه همکاری شهرداری و شورای اسلامی شنگل آباد برای اجرای این طرح، در جلسات آتی شورای ترافیک شهرستان  مورد بررسی قرار گیرد.

وی در مورد پاکسازی حریم راه‌ها در شهرستان شبستر گفت: روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا برگزار می‌شود به مناسبت همین روز و با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست و به منظور ایجاد آگاهی عمومی پاکسازی حریم راه‌ها توسط نیروهای راهداری این اداره به انجام رسید.

بگفته وی این روز بعلت مصادف بودن با ولادت حضرت علی (ع) در روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه انجام گرفت.

نظر شما